Vart Är Det PÅ VÄg...

J

Jackie_nova

Vad har hänt med den förut sååå bra annons sidan!
Just nu blir jag galen då jag inte får upp en enda hästannons!:devil:

Sv: Vart Är Det PÅ VÄg...

Gunnar håller på att fixa eget annonssystem istället för använda sig av equipa (stavas?)... Det har inte hunnit komma in så många anonser än helt enkelt...

Sv: Vart Är Det PÅ VÄg...

I tråden Behöver er hjälp med ett nytt annonsproblem, har Gunnar förklarat Vad, Hur och Varför han provar ett nytt annonssystem.

I stället för att femtio (visserligen än så länge bara TVÅ :rofl:) personer skapar varsin ny tråd om detta, kan man väl titta om det kanske finns EN tråd, som alla frågor och svar kan skrivas. :idea:

Mvh

IngelaH
moderator

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka