Varning -klagotråd!!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Girasol
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 821
Status
Stängd för vidare inlägg.

Girasol

Trådstartare
Vårt Robin Z sto går nu in på sitt femte dygn med vaxtappar. Lillfisan Em går nu in på sin andra natt med vaxtappar... Är många år sedan jag åkte på att vaka flera dygn på samma sto :crazy: *morr*
(tidigare i år har jag 4 vaknätter på 4a fölningar...)
Pluggandet stryker på foten och idag började jag dessutom på ett sommarvik utöver mitt vanliga jobb -så jag kan dryga ut kassan och ha råd med dessa oändliga räkningar och avgifter som hör betäckningssäsongen till....

*s* vad vore väl livet utan lite spänning och sömnlöshet?? Det är faktiskt ganska tröstande att veta att det är fler hästägare som vakar och har trötta rödsprängda ögon på dagarna...

Gira :o -nog klagat för idag....

Sv: Varning -klagotråd!!!

:) Så sant!!! Efter att ha gått kvällsrond så verkar Em har fått upp ögonen för att hon nog ska klämma ut en unge i natt (om jag har tur) Mjölken är nu vit...

Praisan, hon tycker det är roligt att ha mjölk som är duktigt gul och lika seg som varm sirap.... Den där damen är lurig så det är bara att fortsätta vaka, för rätt var det är så klämmer hon ur sig en....:bump:

Gira :banana:

Sv: Varning -klagotråd!!!

fortsätt i väntans tider-tråden, så att forumet slipper bli belamrat med såna här och liknande trådar... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?

Hästrelaterat

Tillbaka