Varmaste budget-täcket?

Septicemia

Trådstartare
Det är jag som fryser, inte hästen. :D

Mitt täcke sjunger på sista versen, och det är dags för ett nytt. Jag är extremt frusen om nätterna så ett tjockt täcke är verkligen ett måste. Har kikat lite på Jysk och Hemtex, någon som har erfarenhet av deras täcken? IKEAs är för korta, så de går bort.

Prisklass: Under 1000 kr.
Krav: Inte dun/fjäder, 210 cm långt.

Sv: Varmaste budget-täcket?

Jag följer din tråd. Såg ett täcke på jysk som var av "syntetdun" eller vad det stod. Jag vill ha dunkänslan utan dunet så att säga :p
Det kostade i alla fall runt 800 tror jag.

Jo, Jysk har täcket DOWNFEEL, vilket är ett syntet-täcke med dunkänsla. Fast det kostar 1500 st, eller två för 2200. (Gå ihop med grannen kanske och samköpa?)

Jag följer din tråd. Såg ett täcke på jysk som var av "syntetdun" eller vad det stod. Jag vill ha dunkänslan utan dunet så att säga :p
Det kostade i alla fall runt 800 tror jag.

Jag köpte ett sådant för 325 kr på Jysk i i tisdags. Det var nedsatt men jag vet inte hur länge det gällde. I vilket fall så är det underbart :love: Jag som innan sovit med dubbla täcken behöver bara det nu.

jag har tre täcken + ett i ull + ev ett extra på det, lite tugnt men sköönt. Väldigt frusen av mig, men då håller jag värmen, ett täcke är påtok för lite.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Stora shoppingtråden III
  • Födda-24

Omröstningar

Tillbaka