Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ett från BoT för många år sen, så det kan ju ha ändrats. Men tyckte inte det gav någon effekt på mig. Har lätt för att bli spänd/få ont i nacke och axlar.Tror jag behöver ett värmande nackskydd. Jag har problem med nacken, får väldigt ont så fort jag blir jag och spänner mig.
Kikat på back on track men vilken modell ska man välja?
Jag hade ett från BoT för många år sen, så det kan ju ha ändrats. Men tyckte inte det gav någon effekt på mig. Har lätt för att bli spänd/få ont i nacke och axlar.
Är det den här:Jag älskar bot! Används vid ont i nacken/nackspärr. Jag har en lös "polokrage".
Vilken modell har du?ÄLSKAR min nackvärmare från BoT, guld värd!
Precis. Det gör den säkert, inget jag direkt tänkt på när nacken är problemet. Men den går ju ner en bit över ryggen och de musklerna hör ihop men nacken.Är det den här:
Visa bifogad fil 60559
Värmer den på bröstet också? Eller är det bara b nacken?
Vilken modell har du?
Precis. Det gör den säkert, inget jag direkt tänkt på när nacken är problemet. Men den går ju ner en bit över ryggen och de musklerna hör ihop men nacken.
"Polokragen"? Den är väldigt tunn och lätt att stoppa in under en t-shirt. Hellre "sladdrig" än klumpig. Jag sover i den vid nackspärr utan problem.Ja, det gör ju den modellen med kardborre också. Tycker den ser lite klumpig ut
"Polokragen"? Den är väldigt tunn och lätt att stoppa in under en t-shirt. Hellre "sladdrig" än klumpig. Jag sover i den vid nackspärr utan problem.
Jag älskar min polokrage, är inne på min andra.Ah, tycker den ser klumpig ut. Men bra att den inte är det! Kanske ska satsa på en sån då.
Jag har den. Är mer eller mindre alltid stel i nacken, men den har hjälpt mej mycket. Den går ända ut till spetsen på axlarna på mej.Är det den här:
Visa bifogad fil 60559
Värmer den på bröstet också? Eller är det bara b nacken?
Vilken modell har du?
Så tråkigt att den inte hjälper dig BOT är verkligen en sådan grej där det blir tydligt hur olika vi är. På mig hjälper bot mycket, på mitt ena barn med. Mitt andra barn hjälper det inte på och på min sambo hjälper det inte heller. Likadant med hästarna, på en gör det ingen skillnad medans det var livräddare för en hästs rygg.Nu jag jag haft "fuskollen" på i några dagar. Märket absolut ingenting.. Värmer väl som en halsduk ungefär, eller en vanlig tröja med polokrage. Märker inte att det skulle vara någon särskilt värmande effekt.. Besviken
För mig är skillnaden stor. Jag har alltid någon typ av buff på mig eftersom min nacke blir ledsen utan och det måste då såklart fungera att använda hela tiden, även när jag rör mig svettig och det gör inte bot för min del eftersom bomullen kyler när den blir blöt.@TinyWiny jag har funderat på att sticka en egen, men med tanke på hur sakta jag stickat lär det bli klart lagom till nästa årtionde Sy skulle jag kunna förstås. Men jag tänker att det lär bli ungefär samma effekt som jag har av BoT.. Kanske ska sy en vetevärmare som går att sätta fast. Hjälper ju lite i varje fall.