C
Chough
Ni kanske har läst min tråd om min 5-åring som troligtvis sträckt sig eller något i ridhuset när han löshoppades. (Han var ganska sprallig). Nu har det snart gått 2 veckor sedan det hände.
Han ömmar ingenstans, men är lite varmare i den kotan än i den andra "friska" kotan. När man har ridit(skrittat) så känner man en tydlig skillnad av värme.
Han är inte jättehalt, var mer halt första dagarna, nu markerar han bara lite.
Vill gärna höra vad det kan vara han har skadad sig någonstans? Alltså vad finns det för vanliga ställen han kan ha gjort illa sig på?
Som sagt, han ömmar inte. Tror ni att det är en sträckning? Hur lång tid tar sådant?
Har en Bild där jag har försökt rita ut det område som är varmt. (Han är varm både på insidan och utsidan av benet).
I stort sett är frågan: Vad finns det i det området som kan skadas.. :smirk:
Han ömmar ingenstans, men är lite varmare i den kotan än i den andra "friska" kotan. När man har ridit(skrittat) så känner man en tydlig skillnad av värme.
Han är inte jättehalt, var mer halt första dagarna, nu markerar han bara lite.
Vill gärna höra vad det kan vara han har skadad sig någonstans? Alltså vad finns det för vanliga ställen han kan ha gjort illa sig på?
Som sagt, han ömmar inte. Tror ni att det är en sträckning? Hur lång tid tar sådant?
Har en Bild där jag har försökt rita ut det område som är varmt. (Han är varm både på insidan och utsidan av benet).
I stort sett är frågan: Vad finns det i det området som kan skadas.. :smirk: