Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag sitter och kollar ikapp på dressyren från tidigare idag så jag är inte riktigt ajour än men har inte tänkt röra mig ur soffan på hela kvällen håller tummarna lite extra för Unee BB!
Tycker det var som förväntat idag. Eller det är ju inte ofta man ser Isabell göra så många fel.
Tror ändå Isabell tar det. Laura tvåa och kanske kanske lyckad Patrik komma trea. Han har ändå en bra kür.
Skönt att ryskan med Mister X äntligen får de poängen de förtjänar.
Werth och Weihegold är fantastiska! Helt underbart sto!!
Verdades är också en underbar häst!
Jag blev imponerad av Mister X som vanligt. Han får inte de högsta poängen och ser ut att vara rätt svår och stark. Men jäklar vad han kan piaffa!! Vilken energi!! Ser ut som att han skulle kunna piaffa hur länge som helst! Ser ut som en häst som har väldigt lätt för sig när det gäller samling men där kommunikationen med ryttaren inte är 100%-ig. Ser svår ut. Men den där energin i piaffen!!! Vet någon mer om honom?
Patrik och Deja hade den bästa musiken! Passar otroligt bra till hästen och programmet. Så vältajmat!
Hästnyheter
Patrik Kittel på Touchdown är tvåa efter första dagen av dressyren i världscupfinalen i Riyadh, Saudiarabien.
– Det var en superstart på...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.