JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Världens segerrikaste kusk kör i Elitloppet
Moderator
Hästnyheter
I fjol var han tvåa, i år vill han komma tillbaka för att vinna. Åke Svanstedt förbereder Resolve för att ta upp kampen i Elitloppet...
Hästnyheter
Världens vinstrikaste kusk lägger av. Legendariske John D Campbell kommer att köra sitt sista lopp i karriären till sommaren. ...
Källa...
Hästnyheter
Nuncio kommer få en ny kusk i Elitloppet. Det blir Örjan Kihlström som kör förhandsfavoriten. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
En dubbel Elitlopps-vinnare tycks återvända till Solvallas superlopp. Det är Jos Verbeeck som ska köra Un Mec d’Héripré. ...
Källa /...
Valp 2025
Övr. Hund Håller så med!
Hade min nu yngsta varit bland mina första hundar hade jag aldrig skaffat någon mer hund. Hon är fortfarande en svår...
farin
2 minuter sedan
Svar: 810
Visningar: 55 867
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Tack för alla svar!
Efter att ha testat kan vi konstatera att han aldrig ätit så här mycket. Sen äter han inte så mycket som han ”ska”...
Rumpnissen
12 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 040
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag och Tilda har varit på spårkurs, jättekul att gå kurs igen, och spår är hon ju en stjärna i!
Vi hann gå 2 spår vardera (vi var 5...
Trott
Idag kl 20:11
Svar: 1 138
Visningar: 66 955
Hund