vargtänder

B

**BORTTAGEN**

Hejsan!
Jag undrar vad det kostar ungefär att ta bort vargtänder?
 
2001 kostade det mellan 800 -900 kr för oss att plocka bort två tänder
 
Förra året för "bedövning", utdragning av två vargtänder och raspning blev det 1250 kr inkl moms!
 
Jag drog ut två vargtänder på min häst i februari, det kostade mig 1450:-
 
Hej! Jag tog bort en vargtand på min häst nu i augusti. Det kostade 800:-, och då raspade han lite också, samt en genomgång på ryggen. Jag kan skicka namnet på honom om du skull vilja ha. Veterinär som är spec. på tänder, rygg och sadlar.
 
det är lugnt, jag har redan en hästtandläkare som ska göra det. skulle bara kolla ungefärlig kostnad :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 678
Senast: cirkus
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
312
Hästvård Bombas just nu av reklam för detta nya (dyra) tillskott. Ni är så många här som kan läsa innehållsförteckningen bättre än mig och jag...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 869
Senast: Fiorano
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp