Blueberry
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att en reglerad avskjutning kommer till stånd är nog bara en fråga om tid.Min spontana reaktion till nyheten håller i sig: sur.
Vargjakten måste väl vara inställd i hela Sverige, inte bara Värmland som det står i tidningstexten?
Nyfiken på vad Svenljungagruppen hittar på eller har dom tröttnat?
Läste uttalanden från dom i höstas i samband med SVT-debatten.
Gissningsvis kommer det ett förslag från dem om att stoppa alla eftersök på trafikskadat vilt inom de närmaste dagarna.
Sorgligt nog blir det så
det är ju bra att man vill jaga den icke utrotningshotade vargen dåJa det var ju förnuftigt. Skäms ögonen ur mig när Sverige ska jaga utrotningshotad varg och sedan oja sig över när man skjuter tigrar i Indien...
[...]
Gissningsvis kommer det ett förslag från dem om att stoppa alla eftersök på trafikskadat vilt inom de närmaste dagarna.
Vad ska de annat göra än ställa in frivilligt arbete och sluta hålla med vapen, fordon o hundar i det närmaste gratis.Sorgligt nog blir det så
Förstår jag dig rätt nu? På grund av sin besvikelse över att man inte får skjuta varg just nu tänker man låta trafikskadade djur lida. Det var i s f bland det ynkligaste jag hört på länge. Snacka om att straffa/ge sig på fel subjekt.