Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har kommit åt mörkt läge. Skrolla ner i menyn till ljust läge (symbol lampa)Varför? Det gör ont i ögonen.
Tycker att det sticker i ögonen även vid vanligt läge.@Gunnar
Rosa dagboksprefix är ingen höjdare när man kör mörkt läge, den är väldigt bjärt mot det mörka.
Min tanke med den var att den skulle synas lite bättre igen då det förts fram önskemål om att lättare se vad som är dagbokstrådar.Tycker att det sticker i ögonen även vid vanligt läge.
Det röda är mycket bättre, det sticker ut men utan att störa.Min tanke med den var att den skulle synas lite bättre igen då det förts fram önskemål om att lättare se vad som är dagbokstrådar.
Jag försöker ändra så den blir lite mörkare så får vi se om det blir bättre.
Tack för era synpunkter.
Illrött är minst lika illa och det är även alla andra knalliga färger. Kontrasten blir för stor.Min tanke med den var att den skulle synas lite bättre igen då det förts fram önskemål om att lättare se vad som är dagbokstrådar.
Jag försöker ändra så den blir lite mörkare så får vi se om det blir bättre.
Tack för era synpunkter.
Oj, det funkade ju inte så bra nej. Jag kör aldrig med mörkerläge själv annat än när telefonen går över i stör ej läge över natten.Illrött är minst lika illa och det är även alla andra knalliga färger. Kontrasten blir för stor.
Visa bifogad fil 84622
Jag har dock ändå valt att göra prefixet ännu lite mörkare.