Varför öppnas inte fönstret??

C

Chough

När man klickar på en länk till exempel såhär: Bukefalos.com då ska den ju vanligtvis öppnas i ett nytt fönster.

Nu är det så att det fungerar inte på min dator längre.. :crazy:
När jag trycker på länken hörs bara ett ljud från datorn (typ en sån där windows signal grej..hmm) och det händer ingenting. För att jag ska kunna öppna länken måste jag högerklicka och trycka "öppna i nytt fönster"

Hur får jag detta att funka igen? :confused: :confused: :confused:
 
Jag tycker det låter som om du har ett program som stopppar pop-up fönster...
Ett sådant har jag för att stoppa en massa reklam pop-ups som man alltid får... Ska gå att stänga av...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
667
IT & mobiler Jag har levt i tron om att jag genom att rensa historiken och alla data i webbläsaren ska kunna stänga ner fönstret utan att mina...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Jag har en relativt ny MacBook som trots detta stundvis är oerhört seg. Som idag. Öppna ny flik i webbläsaren = Rainbow wheel Stänga...
Svar
12
· Visningar
2 946
Senast: imzork
·
IT & mobiler Som pensionär tycker jag det är kul att spela lite online spel på datorn. Jag har spelat på sajten King.com (får man skriva ut...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Valp 2025
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp