Sv: Varför kan vi som gillar dressyr..
Ha ha ha . Det här var den snyggaste sågningen av någon/några jag har sett på länge. Klockren!
Utan några personliga påhopp så lyckas du på ett snyggt och roligt sätt beskriva hur korkad någon/några kan vara och beskriva deras mindre intelligenta sida.
Politiker nästa?
Det borde vara fullt möjligt att diskutera dressyr på ett vettigt sätt även här med likasinnade. Problem uppstår när fler gå in och svarar kokosbollarna som hoppar in och envisas med att presentera sina åsikter och teorier som sanningar.
Jag förstår att man blir provocerad när de försöker dyvla på folk sin arrogans och okunnighet men det är ju bara att ignorera och låta bli att kommentera något av deras inlägg. För mig är det även ganska uppenbart att vissa lider av någon form av störning eller förmodligen har någon diagnos som gör att de inte är mottagliga för vanligt sunt förnuft. Dessutom är det uppenbart att flera enbart är teoretiker och sannolikt inte har varit närmare en riktig häst än max tio meter. De hittar en massa skräp på nätet och kör bara någon slags klipp och klistrametod när de försöker argumentera för någon idiotsak.
Finns ingen anledning att ödsla tid på sånt. Ignorerar man deras kommentarer lägger de ner självmant efter ett tag. Det är ingen idé att försöka få någon att ändra åsikt.
Ha ha ha . Det här var den snyggaste sågningen av någon/några jag har sett på länge. Klockren!
Utan några personliga påhopp så lyckas du på ett snyggt och roligt sätt beskriva hur korkad någon/några kan vara och beskriva deras mindre intelligenta sida.
Politiker nästa?