Varför har han så här?

I

isse

Vad är det för "rand" vid flanken? Vad beror det på?

29399032.jpg

Sv: Varför har han så här?

jag tycker mig se så på hästar som är vältränade och i bra form. tror de är en muskelmarkering som tex killar får i ljumskarna.. brukar vara väldigt vanligt på fullt tävlande travare tex.. så de är en bra sak i mina ögon :)

Haha, okej då kan jag andas ut då.:D Det var lite vad jag trodde också men min hovslagare skrämde mig ordentligt genom att säga att han har ont i ryggen osv.

tycker du han verkar ha ont i tyggen?? står han konstigt, ömmar han, är han sämre i arbetet?? om inte så skulle jag inte tro att han har ont i ryggen. sånt märks på en häst man känner.. :)

Nej dét tycker jag verkligen inte, nu rids han iofs inte pga en skada men jag ser absolut ingen skillnad på honom. Blev bara så osäker när hovis sa så, så därför la jag ut bilden så att buke får säga sitt:D

du tycker jag inte du ska oroa dig ett dugg :) folk är så duktig att snacka om saker som de hört av en som hört av en som hört osv... ofta kanske de inte ligger så mycket i sånt..

Liknande trådar

Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
426
Senast: Mirre
·
Hästvård Inspirerad av bukes tråd kring Atletix-dupe hade det varit kul med en tråd för hemmagjorda hästvårdsprodukter. Och jag kunde inte hitta...
2
Svar
31
· Visningar
1 870
Senast: EZMK
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: Blyger
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
342
Senast: Malva1978
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur