S
stars
vi har köppt oss ett varmblods sto på 10år,när vi va och provred henne så gick allt bra förutom att hon va sur när dem sadlade henne hon bitts i lufften ägaren sa då att hon skulle alldrig bita någon jaja tänkte jag,men vi tog hem henne.
Hon är värdens bässta har precis lärt henne galoppskänkel
min dotter älskar hästen hoppar bra gör hon,hon försöker göra sitt bässta av det du kräver,
men när vi ska sadla henne så hugger hon i lufften och är suroch kan slänga huvudet åt sidan och det ser ut som hon vill nypas men har inte gjort det från i dag,i dag nöp hon mig för första gången och då blev jag arg jag tuttade till henne på bogen och sa nu lägger du av för F-N och då fick jag ångest va jag elak,
hon har inte fel i ryggen vi har kollat det,
jag har letat äffter trådar som skulle passa detta men hittar inget,
är det bara jag som har en häst som gör så här?+
om du har vad gör du med hästen ?
om jag lägger en dresyrsadel på henne med stropparna längre ner till sadel gjorden så gör hon inte det lika mkt kan det vara att man drar till ?+
eller inte vet jag komm med förslag eller nått jag vill gärna få någon hjälp på travet
Hon är värdens bässta har precis lärt henne galoppskänkel
min dotter älskar hästen hoppar bra gör hon,hon försöker göra sitt bässta av det du kräver,
men när vi ska sadla henne så hugger hon i lufften och är suroch kan slänga huvudet åt sidan och det ser ut som hon vill nypas men har inte gjort det från i dag,i dag nöp hon mig för första gången och då blev jag arg jag tuttade till henne på bogen och sa nu lägger du av för F-N och då fick jag ångest va jag elak,
hon har inte fel i ryggen vi har kollat det,
jag har letat äffter trådar som skulle passa detta men hittar inget,
är det bara jag som har en häst som gör så här?+
om du har vad gör du med hästen ?
om jag lägger en dresyrsadel på henne med stropparna längre ner till sadel gjorden så gör hon inte det lika mkt kan det vara att man drar till ?+
eller inte vet jag komm med förslag eller nått jag vill gärna få någon hjälp på travet