Varför får jag inte underrättelser om nya inlägg?

C

cafu

Jag prenumererar på ett stort antal trådar, men får inte alltid underrättelser om att det postats nya inlägg. Besöker forumet i stort sett dagligen. Vad kan det bero på?

Sv: Varför får jag inte underrättelser om nya inlägg?

Jag har fattat det så att om det kommer ett svar i en tråd man prenumererar på så får man underrättelse om det första svaret, men inte de efterföljande, i alla fall via mailen.
I kontrollpanelen syns det däremot för varje svar som kommer.

Kolla vad du har för inställningar för prenumerationer. Det gör du i kontrollpanelen/Redigera alternativ/Standardalternativ för trådprenumeration.

Precis som Prosit skriver får du bara en underrättelse per tråd så länge du inte är inloggad.

kan det inte vara så att det bara är om någon svarat på ens eget inlägg?

Nope, isåfall skulle man ju aldrig få underrättelse för trådar där man själv inte svarat.

Man kan ju prenumerera på trådar utan att skriva i dom ;)

aha! okej, då vet jag, tack!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 944
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
55 062
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Valet i USA
  • Dagens nagellack!