E
eldhroka
Gör en variant på tråden som är uppe på gnägg.. Hur märker man att ni är hundidioter?
Mina tecken:
*Jag har dragselar, spårsele, hundkoppel, halsband, expanderlina m m hängande i hallen
*Jag har en hundmatskål på vardagsrumsgolvet eftersom hunden hellre äter när och där vi äter..
*Det ligger hundleksaker i vardagsrummet
*Det är fullt av hundhår överallt vissa tider på året..
*(Ibland) ligger det märgben som man trampar på på alla möjliga ställen i huset..
*Vi har en hundgård på baksidan där hunden får gå ut mellan promenaderna.
*Jag har en fodertunna i varmförrådet (när jag bodde själv hade jag den i köket)
*Det står en hundsläde i stallet (tidigare i min hall, när jag var singel)
*Det ligger en massa hundtidningar lite överallt, särskilt från rasklubben..
*Jag pratar bara hund när jag inte pratar häst...
*Jag har en stor tavla med malamuten och mammas och pappas samojed på i vardagsrummet..
*Det ligger hundkoppel i bilen även när hundarna är hemma..
*Jag har hundbajspåsar i alla jackor..
*Jag har ofta hundgodis i nån jacka också...
*En av garderoberna i gästrummet är full i hundgrejer, hundpåsar, godis, klosaxar, kammar, borstar och en klövjeväska..
*Det står en stor biabädd i vardagsrummet som en kompromiss då jag inte får ha hunden i soffan sen jag träffade sambon..
*Pappersåtervinningen samlas ofta i hundfodersäckar...
*Jag brukar ha en burk med hundpåsar stående på byrån i hallen
*Det är Karelardekaler på bilrutorna (men ingen malamute ..Bilen är dock trasig så vi måste ändå köpa en ny..då ska det finnas dekaler med båda raserna på bilen..)
*Jag har råkat kommendera folk "sitt" ibland Det konstiga är att de brukar lyda....
Mina tecken:
*Jag har dragselar, spårsele, hundkoppel, halsband, expanderlina m m hängande i hallen
*Jag har en hundmatskål på vardagsrumsgolvet eftersom hunden hellre äter när och där vi äter..
*Det ligger hundleksaker i vardagsrummet
*Det är fullt av hundhår överallt vissa tider på året..
*(Ibland) ligger det märgben som man trampar på på alla möjliga ställen i huset..
*Vi har en hundgård på baksidan där hunden får gå ut mellan promenaderna.
*Jag har en fodertunna i varmförrådet (när jag bodde själv hade jag den i köket)
*Det står en hundsläde i stallet (tidigare i min hall, när jag var singel)
*Det ligger en massa hundtidningar lite överallt, särskilt från rasklubben..
*Jag pratar bara hund när jag inte pratar häst...
*Jag har en stor tavla med malamuten och mammas och pappas samojed på i vardagsrummet..
*Det ligger hundkoppel i bilen även när hundarna är hemma..
*Jag har hundbajspåsar i alla jackor..
*Jag har ofta hundgodis i nån jacka också...
*En av garderoberna i gästrummet är full i hundgrejer, hundpåsar, godis, klosaxar, kammar, borstar och en klövjeväska..
*Det står en stor biabädd i vardagsrummet som en kompromiss då jag inte får ha hunden i soffan sen jag träffade sambon..
*Pappersåtervinningen samlas ofta i hundfodersäckar...
*Jag brukar ha en burk med hundpåsar stående på byrån i hallen
*Det är Karelardekaler på bilrutorna (men ingen malamute ..Bilen är dock trasig så vi måste ändå köpa en ny..då ska det finnas dekaler med båda raserna på bilen..)
*Jag har råkat kommendera folk "sitt" ibland Det konstiga är att de brukar lyda....
Senast ändrad av en moderator: