Varför ändras inte hur många inlägg jag har?

C

CidFidel

Det står 664 hur många inlägg jag än skriver? Vad beror detta på? :confused:

Sv: Varför ändras inte hur många inlägg jag har?

Det står 664 hur många inlägg jag än skriver? Vad beror detta på? :confused:

Nä det står 667 så det ändras nog.
Kanske dina inlägg funnits i en tråd som raderats då minskar antalet.
Och under tiden jag skriver detta har du 668 inlägg.

Märkte att det bara var då jag skrev inlägg om foton som det inte ändrades. Ska det vara så?

I alla dina inlägg som du skrivit, syns det aktuella antalet inlägg du har totalt. Så om du kollar i en tråd som du svarade i förra veckan, så står inte det antalet inlägg du hade då, utan det antalet du har nu. :)
Dessutom, om du trycker "bakåt" och sen går in i en annan tråd och svarar, så uppdateras inte ditt inläggsantal förrän du laddar en sida igen. Om du klickar på uppdatera då, så borde rimligtvis inläggen uppdateras till det aktuella antalet.

Senast ändrad:

Märkte att det bara var då jag skrev inlägg om foton som det inte ändrades. Ska det vara så?

Om jag har fattat det rätt så räknas INTE kommentarer till bilder som inlägg, och nej de visas inte i inläggsstatistiken.

Anna-Karin, moderator för Bildgalleriet.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
628
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst