Varför ser jag inte bilden?

Lorelie

Trådstartare
På min hemsida www.aramennoc.se (och även på www.skaraborgsps.org) har jag lagt dit animerade bilder gjorda i Anfy. Detta gjorde jag förra veckan, innan vi formaterade om datorn. Nu när den är omformaterad kan jag inte längre se bilderna. Någon som vet varför? Jag såg dem ju innan omformateringen.
 
Kan det vara nagon installning i din internet-browser som har andrats i och med formateringen? Jag kan se bilderna, sa de ar fortfarande dar. Nagon installning om att inte kora Javascript?
 
Jo, jag vet att de fungerar, för alla utom jag tycks se dem :smirk:

Jag har ingen aning om varför det inte funkar, därför jag frågar :smirk: ;)
 
Jag är inte så jätteduktig på just den biten men den körs på java applets eller java script har jag för mig (bildspelet).
Det är något med tillåtelse för att visa java på internet som finns i inställningarna någonstans (minns ej var men att jag inte kunde se stationeries med javascript i innan jag fick bockat i den rätt)
Någon annan som vet vilken inställning jag menar :crazy:
 
När du skrev detta kom jag också att tänka på det, hade problem med java en annan gång, nu när du skrev om det så kom jag på vart jag gick in, nämligen verktyg - Internet-Alternativ - Avancert. Men där stod inget om java
 
Jag hade problem med detta förut också i och med en omformatering och jag fick då gå till Java's hemsida för att hämta hem deras produkt.
Är det inte det som är felet utan någon inställning så ser mina ut såhär:

Nummer 1
Nummer 2

Dom enda inställningarna som jag behövt ändra, är det något annat så vet jag inte :o :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 760
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 620
Senast: MML
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 722
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp