Värden på havrekross??

Aliche

Trådstartare
Hej.
Jag sitter nu och ska räkna foderstater till dom 2 små djuren här hemma men inser att det står ingenstans på min påse vilka värden havrekrossen har. Hursomhelst så undrar jag om det finns någon som analyserat sitt eller vet vad värdena är som kanske skulle vilja dela med sig av dom. Och, ja, jag är medveten om att min havrekross kan skilja sig från deras, men jag skulle vilja ha en riktlinje :)

Vidare undrar jag också om någon har samma sak för betfor möjligtvis, blir lite förvirrad för det står ett värde på min påse och ett heelt annat på dom papper jag fått från min kurs (utbildar mig till hästyrke) så jag skulle vilja veta vad ni andra har :rofl:

Så finns det någon som har någon analys eller ev. vet någon hemsida som tillhandahåller liknande så är jag väldigt tacksam! :bump:

Liknande trådar

Foder & Strö Har i samband med ägar byte av stallet fått ett problem. de har köpt in ett vinterlager silage utan analys, med tanken att det är från...
2
Svar
27
· Visningar
2 781
Senast: mackan
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 450
Senast: Madick
·
Foder & Strö OK det riktiga värdet kan man bara få m.h.a analys...fine, det vet jag redan. Men jag hade förut en foderbok där det stod generella...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: CallMeAce
·
Foder & Strö Min häst går tillsammans med 5 andra hästar i en stor hage och de har fri tillgång på hösilage då de delar på en stor bal. Oftast står...
Svar
6
· Visningar
1 611
Senast: Alazan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka