Var kan man ladda hem ett

mysko

Trådstartare
apråkprogram??
Har varit inne på google men hittar inget :cry:

Jag behöver ett Kinesiskt traditionellt till Star Photo för att kunna lägga in mina bilder..
 
Sv: Var kan man ladda hem ett

Jag tar för givet att det är språkprogram du menar?! :D
Om du nyligen har installerat XP på datorn så bör du för det första hämta hem Service Pack 2.När du gjort det så kan du hämta språkprogram från samma ställe (windows update).Det är bara att välja det språk du vill ha.

/Annelie
 
Sv: Var kan man ladda hem ett

:o det är ju nästan ap-program :D

Var hämtar man Service paketet??
Datanörd jag :confused: :o :crazy:
 
Sv: Var kan man ladda hem ett

Läs gärna andra trådar om service pack 2 här på Bukefalos. En och annan har haft problem med service pack 2. Fast min pojkvän installerade Sp2 till sin syster för ett par veckor sedan och de har inte haft några problem trots att deras dator hade varit helt nedlusad med virus och spywares. Dator var dock städad innan SP2 installerades.

/Soapbubble
 
Sv: Var kan man ladda hem ett

jag har redan ett sådant install. :o hittade det under verktyg men kan inte hitta något språkprogram :mad:

Eller har jag fel nu igen :o :confused:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
209
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
945
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp