Var kan man köpa...

ameo

Trådstartare
Moderator
På förekommen anledning

Trådar där frågan är "var kan jag få tag i en ****" räknas som efterlysning och hör inte hemma på forumet.
Var vänliga och respektera detta.

/moderatorn

Sv: Var kan man köpa...

Varför kan det inte skapas en "saker vi trenger hjälp at hitta" tråd??

Att jämföra utföranden/märken är inte förbjudet vad jag vet. Annars skulle ju inte utrustningsprefixet kunna existera alls, eller?

Om man tar till exempel genomtrampningsskydd, så kan man ju diskutera modeller hur mycket som helst (om nu behovet av just dessa var stort vilket det som tur är inte är)

Däremot att fråga typ: I vilken shop kan jag hitta selen XXXX till bästa pris? Sånt är inte tillåtet enligt forumreglerna´om jag fattat rätt. (Evigheter sen jag kollade in dem)

Nu hoppar jag in på ameos område men du har helt rätt Ghost, och det är rätt bra att börja med att läsa igenom reglerna om man har funderingar på varför vissa trådar försvinner.

Det är samma regler som gäller på hela forumet så det kan ju vara bra att veta.

Varför kan det inte skapas en "saker vi trenger hjälp at hitta" tråd??
Därför att det finns ett annonsforum för sådant... :idea:
Nu hoppar jag in på ameos område men du har helt rätt Ghost, och det är rätt bra att börja med att läsa igenom reglerna om man har funderingar på varför vissa trådar försvinner.

Det är samma regler som gäller på hela forumet så det kan ju vara bra att veta.
Tack! :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 646
Senast: Cina B
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
3 014
Senast: Kilauea
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 019
Senast: Kirre
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar