R
Raderad medlem 6459
Kanske är en totalt dum fråga men då bjuder jag på det! Vilken restaurang ska man gå till om man vill äta riktigt god hummer i Stockholm? Prisklass spelar noll roll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske är en totalt dum fråga men då bjuder jag på det! Vilken restaurang ska man gå till om man vill äta riktigt god hummer i Stockholm? Prisklass spelar noll roll.
TACK!Wedholms fisk eller Den Gamle och Havet
Åååååh hummer.Sist jag åt hummer i Stockholm var på Wedholms Fisk och den var superb, åt Hummer Thermidor.
Låter fantastiskt!@niphredil Mitt middagssällskap åt varm kokt hummer med brynt vitlöks/kryddsmör som i Provence. Vi smakade varandras och båda var superba.
Grattis med dagen och njut, ta gärna lite skumpa eller en god Chablis till!heart (en till var och en av er)Låter fantastiskt!
Vi ska fira årsdag, jag och min partner, och vi vill äta hummer heart.
anytimeMen tjena... smör och hummer i samma mening.Ta med mig! SNÄLLA!
Mig med!Men tjena... smör och hummer i samma mening.Ta med mig! SNÄLLA!
Åh vad rar du är, tack! Det är inte riktigt ännu, har bara börjat planera lite smått. Men tack!Grattis med dagen och njut, ta gärna lite skumpa eller en god Chablis till!heart (en till var och en av er)
Haha! Hell to the no .Låter som att det kan bli en trevlig buketräff!
Haha! Hell to the no .