Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
i stallet! vi har omklädningsrum med låsbara plåtskåp alá sånna man har i skolan fast större. Samt hemma i källaren här hemma har jag en hatthylla + en lagerhylla full m prylar.
Min sambo är jätteallergisk så har allt nedstuvat i en kartong ute i förrådet... Har det jag använder mest ute i stallet, men har inget skåp att lägga det i så har det i plastpåsar .
Hej!
Jag och mina 2 barn har varsin stor bag packad med våra ridsaker ute i förrådet, och det är i trappan så det är lätt att hämta och sätta in igen, och det är inte alla i familjen som älskar hästdoft.
Fluff
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.