Var hittar jag resultat?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Solmogen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 746
S

Solmogen

Hej!

Jag letar efter resultat från då min häst var med på treårstest. När jag kollar på ASVH så står det inga resultat från detta. Hon är fördd 1994. Har jag fått felaktiga uppgifter om resultaten inte står med här http://ihbc.se/app/servlet/ShowRid47ny?Intidnr=99644?

Och om det kan vara så att det inte finns med där för att det var 10 år sedan, vart kan jag då hitta dem?

Tacksam för svar! :bow:

Sv: Var hittar jag resultat?

Min hästs resultat från treårs är inte heller inskrivna där, hon gjorde testet 2002. Jag funderar på att kontakta nån inom asvh så det fylls i för att det kommer höja hennes blup..

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 596
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 054
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 015
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 815
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka