var finna fakta?

A

Annapanna

jag har läst lite om westernridning och tycker det verkar jätteintressabt. Någon snäll själ som har några förslag på bra information, läsning om man vill lära sig mera. Tacksam för svar.

Sv: var finna fakta?

Där finns en bra bok för nybörjare . Där står lite om dom olika grenarna och vad man ska tänka på. Western ryttaren heter den. Tyvärr har jag lånat ut min så jag kan inte säga vad författaren heter. Men gå in på www.wras.nu.

Sv: var finna fakta?

Bob Mayhew bok och Rolf Karlssons bok om westernridning är bra början tycker jag.
Bob Mayhew har även en CD-rom skiva som är mycket bra där man klicka dig
fram till det man vill se. Väldigt bra faktiskt.

Jessica

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 478
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
Samhälle Jag har precis sett Uppdrag Gransknings reportage Var finns Therese? och jag känner att jag behöver ventilera lite. Vill inte att det...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 832
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar