var är mitt inlägg?

movi

Trådstartare
Skrev ett inlägg om omusklade ridskolehästar i går lör den 15/9,detta är borta,hittar det ej trots sökningar,så jag misstänker att det tagits bort!
Har inte på något vis lagt ut namn stad län,ingenting! Korten jag länkade till kan vara tagna i vilken stad som helst,dom kanske känns igen av den som är/varit på ridskoleanläggningen! Varför?

Sv: var är mitt inlägg?

Jag kan tänka mig att tråden tog en sådan vändning som gjorde den olämplig och att valet att helt ta bort tråden då gjordes.

Men om en tråd gör en sån vändning så att den blev olämplig,kan man då inte välja att ta bort inläggen som "flippar" ur? Jag som trådskapare har ju hållt mig till reglerna(inga namngivna personer/stad/anläggning/län),och vill ju belysa hur det kan se ut på en ridskola!Man kan ju inte plocka in bidrag från kommun/elever mm och sen ha en hästverksamhet man inte sköter! Det tycker jag är olämpligt!

Ibland är det inte så stor mening att radera ett antal inlägg i en tråd för att kunna ha den kvar, då den oftast snabbt hamnar i samma diskussion.

Personer/företag kan mycket väl enkelt identifieras utan att namn nämns vilket kan leda till regelbrott.

Om man håller det generellt går det utmärkt bra att diskutera ändå. Sedan kanske det när det gäller specifika företag som inte sköter sig är bättre att anmäla dem till lämplig myndighet eller organisation och sedan antingen inte diskutera eller diskutera generellt utan något som gör att man vet vem/vilka som menas.

Jag kan tro att tråden från början var en fria eller fälla, men moderatorn valde först att fria. Sen har kanske tråden utvecklats på ett sådant sätt att detta beslut inte längre kunna tillämpas, utgår man från din ursprungs tråd så måste jag nog säga att det inte är lämpligt att fota andras hästar för att sen skapa en diskussion kring det utan ägarens tillåtelse.

Jag tror faktiskt att tråden hade kunnat få vara kvar om inte bilderna funnits, dessa gör det mycket lätt att kunna identifiera vilken verksamhet du syftar på. Oavsett om namnet inte är skrivet, så är det inte så svårt för många att känna igen var dessa bilder är tagna.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 817
Senast: Lobelia
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 923
Senast: Nahar
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 835
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 439
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar