Väntar på HD-resultatet..

Thelma

Trådstartare
Ni som är erfarna.. hur lång tid tar det? Hon röntgades i måndags förra veckan, jag betalade avgiften till SKK i tisdags..

När tror ni jag får besked? Kommer det på posten, eller kan jag gå in och kolla hundregistret före?

bara lite nyfiken och spänd.. ett par av kullsyskonen har fått lite småtaskiga resultat.

Senast ändrad:
Sv: Väntar på HD-resultatet..

Logga in snabbt som attan torsdag morgon nästa vecka!! Det brukar funka!!

Det brukat läggas ut då. Antar att de läser plåtarna (de betalda) på tisdag eller onsdag?? Sen knappas det in och så ut under natten någon gång så finns det där på torsdag morgon! Någon gång har vi fått vänta tills fredag morgon. Jag har alltid trott att de jobbar mot databasen i realtid, men jag antar att det inte är så eftersom att det kommer ut under natten...

Usch usch. Sist så ringde jag och tjoade och grät till upppfödaren när resultaten kom. Min första HELT fria hund och så var även hennes kullsyster fri! (Det kom samtidigt)

Det var så jag tolkade ditt svar först.. men så svamlade hjärnan iväg.

Härligt med en fri hund.. grattis.. :-)

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 020
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 887
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 046
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 169
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama