Valpis hos fotografen - obs! BILDBOMB!

B

Buppisen

Fick idag bilderna från när lillkillen besökte min kollega som är fotograf - HELT UNDERBARA! Nu måste ni bara få kika på underverket! Pojken är 6,5 mån, golden retriever, namn Cilas. Flugan är nyår till ära!

Sv: Valpis hos fotografen - obs! BILDBOMB!

glömde ju en till härlig bild med vidvinkelobjektiv:

Naaaw va söt!!! :love:. Bilden där hunden ligger på rygg gillar jag skarpt! det ser nästan ut som om hunden hoppar upp i luften och gör världens trix! :D

den är också min favorit! tror minsann den får bli en jätteförstoring som ska sväva över sängen! :)

Naaaw va söt!!! :love:. Bilden där hunden ligger på rygg gillar jag skarpt! det ser nästan ut som om hunden hoppar upp i luften och gör världens trix! :D

Haha jag trodde den gjorde det :o:angel::D

TS, fin hund du har

Nej vilka härliga bilder! :love:

Jag har tänkt nu ett tag att jag måste gå med mina hundar till en riktig fotograf och få några fina proffsbilder på dem, innan de blir grå om nosen :p (de är 8 år nu)!

Gäller att komma iväg till någon bara...:)

3an va sötast :love: sista snyggast å den på rygg roligast.. gosh vilka klockrena bilder, måste hitta bra djurfotograf snarast :)

Tack för alla fina ord! Jag tycker ju givetvis att Cilas är det vackraste som finns, men jag är ju part i målet som sagt var... :)

Vår fotograf var helt underbar. hon ahr en egen hund som fick komma in i studion när Cilas blev lite nervös bland alla blixtar och mörka tyger. Funkade superbra. Fler bilder finns på pixbox, användare Buppisen om någon vill kika.

Underbara, vi ska fota våra hundar en dag. Bonusbarnet vill ha foton på dem hos mamma så han kan titta på dem de veckorna han inte bor hos oss. Dessutom vill jag ha fina inramade foton att titta på den dagen hundarna inte finns mer.

Nån som har tips på en riktigt bra studiofotograf i Stockholm? Dessa med svart bakgrund var superfina och kändes moderna. Vill INTE ha flammig fotobakgrund eller ljusblått tyg som är så otroligt vanligt av vad jag har sett.

Nu har jag skickat iväg en förfrågan till en fotograf här som fotar på fritiden men såg jättbra ut, så inte så dyrt. Tack för tråden - äntligen tog jag tag i saken! :D

Vad kul!!! Lycka till! :)

Liknande trådar

S
Övr. Katt Ja,idag var det Äntligen dax för mig och min pojke att åka iväg och kolla på dom små liven som vi så glatt väntat på:p Idag är dom...
2
Svar
30
· Visningar
2 081
Senast: ika77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka