isakasberg
Trådstartare
halloj! har en valp på 13 veckor som har slutat bajsa ute(förutom på morgonen) han har varit jätte duktig på att bajsa ute sedan vi fick hem honom men senaste veckan har han vägrat. Går ut på samma ställe varje gång där han vanligtvis bajsar men efter första bajsningen på morgonen vill han inte längre. Går ut med honom efter varje måltid för att bajsa (en gång emellan med men bajsar han då är det ett +). förut tog det bara fem minuter innan han bajsade och då berömde vi och lekte med honom efter. Nu när vi går ut med han sedan väntar vi på vanliga stället drygt 30 min för att se om han vill bajsa och sedan går vi in och då tar det typ 30 min innan han går iväg och försöker lägga en korv, plockar då upp honom och går ut men när vi kommer ut vill han inte bajsa och när vi kommer in efter 15-30 minuters väntande så försöker han gå iväg och bajsa igen. provade ha honom i en ¨hage¨ idag men då försökte han inte bajsa alls förns jag lät han strosa runt vid klockan 18, då gick han iväg och försökte bajsa. bar ut honom men inget bajsande då heller.
Några förslag?
Några förslag?