Valpar, massor med valpar =)

C

Colombia_Girl

:love: såå söta va!!

i777gp.jpg

hahahahahaha

Sv: Valpar, massor med valpar =)

haha ja.. jag kan inte få fram nått renrasigt över dessa valpar, men men... hehe

Gulligt:love: och äckligt:eek: på en och samma gång. Skulle nog inte vilja ha en hemma!!!:D

Ursäkta den stoooora bliden, men minskar man bilden så förstörs den fiiina känslan =)

Näe tyvärr, men jag är spekulant på en av dem... Den som ligger på rygg... Om du är intresserad så kan du få telnummer till uppfödaren (hon på bilden)

hahahahahaha

OHHHH GOD!

Dom va riktigt räliga! :eek:

:eek: Gosh!! Hur har man fått till det där?! Lite läskigt faktiskt :rofl: :rofl: Nä en sån blandras skulle jag faktiskt INTE vilja ha :p

Mådde illa när jag såg dem !!

Men vilka läskiga, ja vad det nu är!
Om du köper en vill vi se mer bilder! ;)

hihihi... hoppas att jag får köpa en nurå... ;)
Så dyra, så jag får väl spara och spara för att få ihop till en sån liten en.... hahahahhahhahahhha

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 351
Senast: hundtant
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
896
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar