Man blir tydligen jättetrött av att lära sig jobba med kvigor. Så trött att man somnar på soffryggen medans man tigger glass ❤️

Bifogade filer

• 20250410_155412.webp
    20250410_155412.webp
    236 KB · Visningar: 55
Vi debuterade startklass lydnad igår. Resultatet blev som förväntat, 142p med en nolla på apporten. Jag är supernöjd för har aldrig tränat med kommendering och Daisy sket högaktningsfullt i allt som hände runt omkring. En 10a på helhetsintrycket visar att vi är på rätt väg i vår tävlingsrelation.

Imorgon ska vi göra Wesentest som är en tysk mentalbeskrivning. Det har jag aldrig gjort med någon hund så det blir spännande!

Röntgen är avklarad och MH planerat i början av juni så nu är vi på G!

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 148
Senast: dobbis
·
Hundträning Jag ska gå i pension senare i år och börjar planera "pensions-valp" :-) Vet inte hur länge efter pensionsdagen jag ska lyckas hålla mig...
Svar
12
· Visningar
1 394
Senast: movi
·
Övr. Hund Valpen har kissat en rejäl pöl på min fina lilla sovrumsmatta :( En ryamatta :( Körde den i tvättmaskinen precis och nu luktar den...
Svar
5
· Visningar
350
Senast: _Zacke_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Dyrka upp lås?
  • Secret Easterbunny 2025

Hund, Katt, Andra Djur