Nu är det inte många dagar kvar tills Troll kommer hem. På söndag är det dax
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här för TageEfter den här morgonen kan jag konstatera att Viktor inte bryr sig om åska
Mitt Troll bryr sig inte hellerEfter den här morgonen kan jag konstatera att Viktor inte bryr sig om åska
Inte min fröken hellerEfter den här morgonen kan jag konstatera att Viktor inte bryr sig om åska
Efter den här morgonen kan jag konstatera att Viktor inte bryr sig om åska
Visa bifogad fil 31330
Maya har nu hunnit fylla tre månader, fått sin andra spruta och väger in på dryga 11 kg. Kommer att bli en rejäl donna till slut.
Det är mycket valp i liten kropp, växlar mellan att vara underbar och kelig till att vara en vansinnig piraya som anfaller allt i sin närhet. I stort sett rumsren, har lärt sig vänta på maten och gå fint i koppel (nästan jämt). Maken har haft valp förut, så han var förberedd - helt ärligt var väl jag inte riktigt det, jag har bara haft vuxna hundar tidigare. Det ÄR jobbigt! Man får försöka komma ihåg att det är normalt och att andra har det likadant. Tur att hon är söt som socker i alla fall!
Så söt hon är! Jag har inte riktigt hängt med, är hon en labrador?
Det är så skönt att höra att det är fler som tycker att det är jobbigt och att det är okej att säga det!
Jag är som du, har haft vuxen hund men aldrig valp och var nog inte riktigt heller förberedd på vad som väntade. När det är som jobbigast och huliganen kommer fram så brukar jag köra mantrat "han är liten, det växer bort och blir något helt galet fel så går det förhoppningsvis att rätta till så småningom!". Och så tycker mina vänner att jag är knäpp när jag (på skämt) säger att de gärna får ta med honom hem när han är som värst
Men med mycket kärlek, gos och träna på att kunna slappna av så ska det nog bli ordentliga hundar av dessa små liven med!