Välkomna den fantastiska Fläcken!

Comfort

Trådstartare
25776969.jpg

Dålig bild men..:)

Detta är Fläcken! Eller Kissan som hon hette innan min systerdotter 2 år döpte om henne:p

Kissan är ca 5 år, och svensk äkta bondkatt :D
Hon bodde i huset dit vi ska flytta i vår, hos min sambos farföräldrar. De dog för två år sedan och sedan dess har huset stått tomt. Min svärfar har varit där och underhållseldart många ggr under denna tid men aldrig sett katten. nte heller grannarna hade sett henne. Hon försvann direkt när de försvann.

Nu har hon kommit tillbaka, efter två år! Hon är deinitivt den kelnaste katt jag nånsin sett, klättrar uppför benet och upp i famnen, kommer när man ropar och är hur go som helst! :love: Hon kommer så fort vi kommer med bilen, och hon ammar ända tills man plockar upp henne, helt överlycklig!

Så, ännu en ny Bukekatt!

Sv: Välkomna den fantastiska Fläcken!

Välkommen! :D

Helt otroligt med katter att de bara kan försvinna och komma tillbaks så där som att inget hade hänt.

Härligt med gosiga katter!!:laugh:

Välkommen! :D

Helt otroligt med katter att de bara kan försvinna och komma tillbaks så där som att inget hade hänt.

Undrar om hon inte bott i källaren eller något uthus och bevakat sitt revir trots allt och när det visade sig att ni dök upp mer regelbundet så tänkte hon "åh, så skönt - jag vill hem" :D

Comfort, hann din sambo spendera tid med farföräldrarna medan katten fanns?

Vad märkligt ! Vad kan hon ha överlevt på ?
På bilden ser hon ju väldnärd ut !

Men också stort grattis ! Till både er och till katten som har hittat hem...

Ja visst är hon häftig! bredvis nosen har hon en fläck stor som en ärta, ser riktigt kul ut!

fast min sambos far har spenderat timvis där, nångång borde han väl sett henne?

ja han umgicks mycket med dem då.

Hon är värkligen inte välnärd, men hon har fått maskmedel och mycket mat, så hon håller på att fläska på sig!

Du menar så hon kände att det var han som kom och skulle bo där?

Liknande trådar

T
Övr. Katt Det har varit en konstig kattdag för mig och jag känner att jag måste ventilera och be om råd. Jag har två crx hon kastrater som går...
Svar
10
· Visningar
1 611
Senast: Tant Gredelin
·
E
Övr. Katt Hej! Jag kommer eventuellt att flytta från ett relativt stort hus till en lägenhet inom kort. Det som oroar mig är hur min katt...
Svar
6
· Visningar
1 389
Senast: Eeiram
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama