Välkommen Gizmo!

R8n

Trådstartare
Jahopp, nu har då Gizmo kommit hit och ja, jag trodde det skulle vara jobbigt med en busig valp, men det här är ju rena rama mordet :eek: Gud vad jobbig han är när han sätter den sidan till men ändå så rar och gullig :love:
Vi kom hem runt 13 och ännu har ingen "olycka" skett.

Självklart kommer då bilder på mitt monster :devil:

Gizmo4.jpg

Gizmo3-1.jpg

Gizmo2-1.jpg

Gizmo1-1.jpg

Kolla Ronja till höger... vadå avundsjuk och sur?

Sv: Välkommen Gizmo!

Hahaha jag trodde först att Ronja var det husy liknande gosedjuret!:rofl::angel:

Jätte söt är han verkligen, men vilken valp är inte det?:p

Lycka till med honom, ska bli kul och se mer av honom!

Hahaha jag trodde först att Ronja var det husy liknande gosedjuret!:rofl::angel:

Jätte söt är han verkligen, men vilken valp är inte det?:p

Lycka till med honom, ska bli kul och se mer av honom!

jag tittade länge och väl, och kom tillslut överens med migsjälv att det är INTE en riktig hund :rofl:

men väldigt jättesöt valp, och lycka till :bump:

Haha, huskyn har fått flytta eftersom Gizmo tyckte att den behövde klippa klorna.

Kan en valp verkligen vara så här underbar?

Pep i 30 minter när vi skulle lägga oss och han hamnade i valphagen. Väckte mig imorse kl. 5:05 och ville ut. Har inte gjort något på golvet ännu och är väldigt livlig ute. Hämtar skor, mattor, tröjor och stora täcken som han stolt visar upp :) Har även klippt klorna idag då spetsen växer så att han fastnar i mattorna. Och han sov som en stock hela tiden :love:

Allting har gått över förvänta faktiskt. Även fast han var lite pipig när vi skulle sova. Trodde man skulle få lov att springa och toka kiss var annan kvart eller nåt :D

Väldigt söt:love: Var det en planerad parning eller? Tänkte mest pga de olika raserna som är i? Lycka till med den söta valpen:)

Ja, den var planerad. Båda föräldrarna var snälla och lugna familjehundar.

:rofl::rofl: jag kollade först på "hunden" till vänstar när du sa ronja - å jag bara :confused: ser ju ut som ett gosedjur. emn såg jag en surknul i soffan på riktiga högra sidan! :angel:

är det ett gosedjur på vänstra sidan?? :o

Hur mycket törs man låta en liten valp springa ute?

Gizmo löper som en tok ute på gräsmattan. Kan det vara skadligt för honom att springa för mycket?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka