Välja fågelart...

D

Donalds

Har nu haft undulater ett tag och tycker det är jätte kul. Nu har jag tänkt att skaffa en till fågel som jag kan ha tillsammans med undulaterna. Jag trodde bara att det var nymf de gick ihop med, men nu när jag läst lite har jag märkt att det finns fler: bourkesparakit, katharinaparakit och kakariki. Har ingen erfarenhet av någon av arterna känner heller inte någon som har det.Det ligger väl närmast till att jag tar kakariki nu undrar jag lite vad ni tycker om de här arterna?

Jag har haft en nymfparakit (hur de nu stavas.. ;)). Den var mkt snäll och tam och satt gärna på huvudet eller axlarna. Gillade den väldigt mycket men den är nu död sen nått år tillbaka.

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
2 275
Senast: Fruentimber
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 455
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka