Väldigt smal kaninunge

Den har gått upp lite i vikt.

Hur går det? har ni hittat ägaren? jag vet hur hemskt det är att mista ett älskat husdjur och jag önskar ingen att det ska hända! Sen är det tyvärr inte så många som kan sina märknings-nummer utantill.. om du har lust får du väldigt gärna PM:a numret till mig så kan jag kanske hjälpa dig (vi ska till veterinären i veckan och vaccinera våran kanin så jag kan be henne kolla upp numret!) lycka till med viktuppgång och ägarletande!

Hur går det? har ni hittat ägaren? jag vet hur hemskt det är att mista ett älskat husdjur och jag önskar ingen att det ska hända! Sen är det tyvärr inte så många som kan sina märknings-nummer utantill.. om du har lust får du väldigt gärna PM:a numret till mig så kan jag kanske hjälpa dig (vi ska till veterinären i veckan och vaccinera våran kanin så jag kan be henne kolla upp numret!) lycka till med viktuppgång och ägarletande!

Det går bra! Han har gått upp lite och äter mer.
Men vi har inte hittat en ägare. Kaninen har bara ett kullnummer och inget uppfödarnummer.
Tack! :)

Liknande trådar

Däggdjur Bakgrund: 2 hanar nu 3 år flyttade hit i somras som sällskap åt vår nu 2 åriga hane,eftersom han gått ensam sedan vi tog över honom i...
Svar
5
· Visningar
1 581
Senast: oz_joj
·
Däggdjur Hej! Testar att skriva här i hopp om att få några bra tips och råd. :) Långt, men jag hoppas ni kan ge mig lite tips och råd. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: aker
·
Däggdjur Ett av mina marsvin har börjat bli smalare än tidigare. Det är främst över ryggen/revbenen, som känns tydligt, medan magen är ungefär...
Svar
4
· Visningar
3 870
Senast: Modig_Korn
·
Däggdjur Jag är lite smått sugen på att skaffa marsvin, men jag vet nästan ingenting om dem :o Så skulle någon ha lust att ge mig lite svar på...
Svar
18
· Visningar
3 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Reklamera häst
  • Födda 2022
  • Födda -21

Omröstningar