Valack som får svullet skap från och till?!

Min gör det gärna i gången när man gör ordning honom och det var samma med den andra.
Men inte så att de är hingstiga på mig eller något annat. Bara i sin egen bubbla litegranna.

Skulle nog tro att det kan kopplas till mat, efter motion eller kanske stå i gången om det var det den gjorde "första" gången. Mysig stund liksom. Betingat.

Min gör det gärna i gången när man gör ordning honom och det var samma med den andra.
Men inte så att de är hingstiga på mig eller något annat. Bara i sin egen bubbla litegranna.

Skulle nog tro att det kan kopplas till mat, efter motion eller kanske stå i gången om det var det den gjorde "första" gången. Mysig stund liksom. Betingat.

Min förra fick ofta stånd på stallgången med, vid rykt. Inte heller han var minsta hingstig mot mig eller så. Utan kändes mer som en "reaktion på välmående" snarare än sexuellt.

Liknande trådar

Hästvård Förra torsdagen kom min valack in från hagen med ett extremt svullet och varmt skap, feber runt 38.5 (normaltemp runt 37.5). Veterinär...
Svar
14
· Visningar
13 121
Senast: Soffan74
·
Hästvård För några veckor sedan kände/såg jag att min valacks skap var svullet som bara fan. Jag rådfrågade då mina vänner och bekanta som har...
Svar
0
· Visningar
961
Senast: nypet
·
Hästvård Är "lat" och kopierar in texten från min "dagbok", hoppas det är ok ;) Åkte ut till stallet straxt innan lunch. Hade haft fullt upp...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm
  • Hönstråden II