Monstermom
Trådstartare
Och varför tyckte jag att det var en bra idé att trycka på play?!
Hahaha, du har inte en bra dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och varför tyckte jag att det var en bra idé att trycka på play?!
Då hajjar du mitt trauma? Om inte, vänta bara...Och varför tyckte jag att det var en bra idé att trycka på play?!
Jag har ingen aning om vad det där är, men jag tar varning och tänker inte lyssna på den.
Senaste veckorna vaknar jag trallande på denna:
Jag har försökt tvätta bort den ur huvudet genom att högt sjunga "far jag kan inte få upp min kokosnöt" innan jag somnar men då blir jag istället speedad och kan inte somna för jag hör den där skitslingan i huvudet hela tiden. Sen vaknar jag med Björn Gustavssons falsettsång i öronen och "I wanna bang, bang ba-a-ng!"
Jag tror jag behöver nån medicin.
Äntligen nån som fattar hur jag har det! I AM NOT ALONE!Men vad f-n! Kokosnöten sitter ju där så fort jag ens anar att någon tänker på den, alltid.
Och nu blev blev jag ju givetvis nyfiken på det där med låt och Björn Gustavsson
Nu har jag slagsmål i hjärnan där de försöker överrösta varandra.
Taube har lösningen:Vilken tur att jag är fattig!
Taube har lösningen:
Det är en rasande tur att du lever, min vän
och kan valsa om kring uti Havanna
När pengarna tagit slut gå till sjöss omigen
Med Karibens passadvind kring pannan
Ingenting i världen kommer kunna få mig att trycka play på den där.Den här har suttit fast i min hjärna i flera år nu
Ingenting i världen kommer kunna få mig att trycka play på den där.
För ett tag sedan dök ryska nationalsången upp titt som tätt i mitt huvud. Anldedningen? Falkenbergsrevyn använde melodin i ett av sina nummer...Jag också. Jag brukar kunna bli av med låten genom att lyssna på något annat men om jag börjar bli stressad eller bara fokuserar på någonting ordentligt så visslar jag på mina "grundmelodier" snart igen. Banalt nog bjällerklang eller amerikanska nationalsången.
Jooo, kom igen... Du vet att du vill...Ingenting i världen kommer kunna få mig att trycka play på den där.
Hellre det än att konstant höra raderna "jag hör hur dom ligger med varandra på våningen ovanför. Hon låter så lycklig, det låter så fint" med samme artist (lyckades jag byta låt i ditt huvud? Det var veeeeerklugeb inte meningen i så fall.. )Imorse när jag vaknade hade Kjell Höglund bosatt sig i min skalle. Där roade han sig med att om och om igen sjunga refrängen till Genesarets sjö. Kul. Jättekul.
Hellre det än att konstant höra raderna "jag hör hur dom ligger med varandra på våningen ovanför. Hon låter så lycklig, det låter så fint" med samme artist (lyckades jag byta låt i ditt huvud? Det var veeeeerklugeb inte meningen i så fall.. )
Jag är glad jag startade den här tråden - jag hade ingen aning om hur mycket värre det kunde vara!