Vagntips som försvann!

LIA

Trådstartare
Tänkte att, eftersom det finns några här som brukar fråga efter gamla vagnar, jag skulle tipsa om en auktion på söndag. Tyvärr togs den tråden snabbt bort.

Varför, kan man fråga sig? Det var inte reklam för någon (vilket i detta fall inte ens lär behövas), utan en ren information till dom körintresserade.

En rak fråga till moderatorn. Om det är så lågt i tak, hur kan det komma sig att andra inköpstips från olika företag mm får vara kvar? Och fr a, hur bär man sig åt för att förmedla information enligt ovan till kör-deltagarna hos Bukefalos?

LIA

Sv: Vagntips som försvann!

Jag skriver under på din fråga!

Misstänker dessvärre att denna auktion hålls alldele för långt bort från mig :(

/M

Beror sig på om du tycker att Norrköping är för långt bort. ;)

LIA

För att lättare få svar så rekomenderar jag PM, men allmäna utrustningsfrågor är okej, men en specifik auktion bör annonseras på annat sätt. Hittar ni andra saker som ni anser är tveksama så triangla, jag missar lätt något och det underlättar om jag får hjälp. Jag plockar bort en hel del andra länkar och saker men det märks kanske inte så väl.

Mvh
Snurrfian-moderator

Det jag skrev var ingen annons! Uteslutande en information till dom Bukefalister som är intresserade av gamla vagnar.
Jag har inget med auktionen att göra, och har därmed inget intresse av att annonsera för den heller. Däremot kanske några här vill kolla in den.

LIA

Det är mycket möjligt att du inte har något med auktionen att göra med det är ju inget jag kan kontrollera eller hur?

Mvh snurrfian-moderator

Det går ju att lägga in det i kalendern, som man finner via menyn...

Det framgick av mitt första inlägg att jag tipsade om auktionen och inget annat.

LIA

Där kan man snacka om annonser!
Undrar vari skillnaden ligger på att "annonsera" här och att göra det där?

Skulle kännas konstigt att annonsera om andras evenemang och verksamhet.
Som sagt, så hade jag inget kommersiellt intresse i auktionen, utan ville enbart tipsa körintresserade om den, eftersom det var ett tillfälle som inte återkommer varje år. Liksom...

Dessutom är det nog troligare att vagnintresserade läser om en vagnauktion här under körforumet än i kalendern?

Trist är det för dom som var intresserade.

LIA

Om jag skulle tro på vad alla skriver så skulle jag ha blivit i lurad en väldig massa saker, som sagt är det mycket möjligt att du inte har något med auktionen att göra men du skulle ju lika gärna var den som tjänar pengar på den och sen låta bli att skriva det.

Om alla skulle tips om ev fynd på olika ställen, auktioner och annat så skulle diskussionerna försvinna och det skulle bli en annonssida här oxå vilket ialla fall jag tycker är väldigt tråkigt.

Om du gjort dig besväret att titta på sidan, så hade du insett att vad det handlade om.
Så tråkigt att du råkar ut för så många lögnare, att du förutsätter att jag också är det...

Men allvarligt talat, hade det varit så hemskt att låta den där tråden få vara i 3-4 dagar till glädje för bukes körintresserade? Man får ju tydligen fritt göra reklam i kalendern.
Det hade säkerligen blivit en hel del diskuterande både före och efter om dom vagnar som prestenterades där.

LIA, som härmed försvinner från körningen igen

Det är vell det som är meningen med almenackan kanske...

Liknande trådar

Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 638
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka