M
mita
Har nu följt ett råd från trav-proffs att försöka hitta äldre mopedhjul till min vagn. Det skall tydligen vara bättre kvalitet på de gamla mopedhjulen än de nya rokardhjulen påstår han.
Har en sk. sulky som jag byggt om till duglig inkörningsvagn.
Skall bygga en bättre sen.
Det sitter på vanliga sulkyhjul, typ cykel 26". Väldigt veka och därför inte avsedd för min terrängkörning.
Jag har nu hittat gamla mopedfälgar och säljaren säger att det står 23"x2,25 på fälgarna. Jag har inte fått hem dom än. Har till på fredag på mej.
Men nu till frågan: Är det omöjligt att hitta däck och slang till den storleken på hjulen. Har försökt leta på alla mopedsidor, men gått bet
Är dom så ovanliga att jag inte kommer att hitta delar till dom, då kan jag ju inte köpa dom
Har någon samma erfarenhet och kan hjälpa mej, snälla, någon!
Har en sk. sulky som jag byggt om till duglig inkörningsvagn.
Skall bygga en bättre sen.
Det sitter på vanliga sulkyhjul, typ cykel 26". Väldigt veka och därför inte avsedd för min terrängkörning.
Jag har nu hittat gamla mopedfälgar och säljaren säger att det står 23"x2,25 på fälgarna. Jag har inte fått hem dom än. Har till på fredag på mej.
Men nu till frågan: Är det omöjligt att hitta däck och slang till den storleken på hjulen. Har försökt leta på alla mopedsidor, men gått bet
Är dom så ovanliga att jag inte kommer att hitta delar till dom, då kan jag ju inte köpa dom
Har någon samma erfarenhet och kan hjälpa mej, snälla, någon!