Sv: Vagnhysteri
Vagnen är ju INTE för långpromenader - mer bara för att handla lite, eller om man ska shoppa i en galleria en stund
Om jag bara åker och handlar på ICA tar det inte så lång tid, så då har jag inte dåligt samvete, och när vi var på shoppingtur i en galleria (var där kanske en timme) så tog vi mat och fikapaus 2 gånger och tog upp henne så det är nog ingen fara. Som tumregel är det ju inte mer än en timme i bilbarnstolen, och då får man ju räkna med bilåkandet också.
Och det har blivit SÅ mycket lättare att handla, om hon somnat i bilen behöver jag inte ta loss henne och flytta och väcka, utan bara knäppa fast stolen i vagnen. Underbart !!
Så, nej, jag har inte dåligt samvete
Vår vagn kan man oxå fästa babyskyddet på, det ska bli kul att se hur det fungerar![]()
Jag blir lite orolig bara, små barn ska ju ha platt ryggläge o det ger ju knappast babyskyddet![]()
Har du dåligt samvete för det?
Vagnen är ju INTE för långpromenader - mer bara för att handla lite, eller om man ska shoppa i en galleria en stund
Och det har blivit SÅ mycket lättare att handla, om hon somnat i bilen behöver jag inte ta loss henne och flytta och väcka, utan bara knäppa fast stolen i vagnen. Underbart !!
Så, nej, jag har inte dåligt samvete
Senast ändrad: