Väggfärger - skimmer

Blueberry

Trådstartare
På fredag får vi nycklarna till nya lägenheten, första saken att göra är att måla om i sovrummet.
Ljusa väggar är bestämt.
Hur ljusa är inte riktigt bestämt.
Fondvägg är... ett förslag, men inget måste.

Jag har lust att måla väggarna i en skimrande färg, finns det såna?
Vita/ljusa med skimmer i.
Inte glitter, utan mer som pärlemor.
Vet ni något?

Senast ändrad:
Sv: Väggfärger - skimmer

Har för mig att jag har sett det på något inredningsprogram någon gång. Det är väl bara till att fråga i färgaffären :D

Tackar!
Alcro hittade jag också, det andra ska jag kolla upp.
På måndag ska jag ta en runda bland färgbutikerna här.

Tror ni att det är over killing att ha ett skimrande sovrum, eller ska vi fega och bara ta en vägg? Jag tror att det skulle vara väldigt häftigt.

Det beror ju lite på vad färgen kostar också...

jag har haft funderingar på o göra hela sovrummet skimmrande just nu har jag bara en ruter i guld över sängen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Soapbubble
·
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 452
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar