Vägarbete/bilköer?

PrittePuff

Trådstartare
Nån som bor i trakterna Norrköping/Linköping eller pendlar där nu i dagarna?

Jag vill veta hur vägarna är där? Fick höra i början av veckan att det var vägarbete och långa kmlånga köer. Men igår kväll sa dom att det var lugnt. Jag ska åka Tranås-Västerås i morgon fm, torsdag.

Är det vägarbete och mycket köer, eller funkar det att köra däröver?

Och är E18 vid Västerås färdigt?

Snälla bukefalister, hjälp mig :D

Norr om Tallboda (norra avfarten) pågår det en del jox. Men annars, håller dig till E4:an är det nog OK. Värre om du ger dig runt stan på andra sätt i Linköping. Avstängt lite här och var och det pågår vägarbeten nästan överallt, känner jag som pendlar in/ut varje dag.

Tacktack! Då litar jag på er kära vänner:-D
Annars funderade dom andra på å åka över Örebro, men jag ville inte ta den vägen. Så en får tåcka :-D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 671
Senast: Lhas
·
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 455
Senast: ameo
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 163
Senast: Lisa2014
·
Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 541
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama