Vågar jag klippa? och varma täcken

Sv: Vågar jag klippa? och varma täcken

När det är skitväder så blir det ridning i ridhuset, försöker rida så likt uteritt jag kan i så fall dvs mycket skritt, tempoväxlingar i galopp.
Det må hända att det blir mycker ridhusridning men jag varierar sortens träning på ett bra sätt :) Sen så gillar inte denna häst uteritt så mycket :p äckligt med stenar, lera, grenar/pinnar och annan bråte.. och ja, det är ett sto :angel:

Däremot min andra föredrar utomhusridning så hon går ungefär 1-2 dagar i ridhus och resten försöker jag göra på utebanan, terrängbanan, sandtaget eller ridslingorna. (unghäst)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Nu är jag intresserad av att höra hur ni hade gjort om ni var i min sits, samt era åsikter och hur ni resonerar kring det här med...
2
Svar
20
· Visningar
3 903
Senast: Pilot
·
Hästvård Usch jag känner mig jättekluven. Jag har en konvalescent som inte får bli kall över ryggen pga skada. Han är oklippt förutom en ruta...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 555
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 644
Senast: MJLee
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 109
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar