värden på kli?

V

vickan

finns de någon som vet dem? har suttit här ett bra tag och försökt hitta dem, men utan resultat.. vore jättetacksam om någon ger mig dem, så jag kan räkna på foderstaten! :)
 
Sv: värden på kli?

Mj = 8,5, smb.rp = 109, Ca = 1,5, P = 10, Mg = 4,6

åtminstone i min bok, du lär nog få lite andra svar oxå..men rent generrelt skiljer det inte sådär jättemycket...
 
Sv: värden på kli?

ååå vilket snabbt svar! tack så jättemycket!!!!!
 
Sv: värden på kli?

I mina böcker står det:


Bok nummer 1:
MJ=8,5, smb rp=103,5, Ca=1,5, P=10,4, Mg=4,6

Bok nummer 2:
MJ= 9,6, smb rp=110, Ca=1. P=11, Mg=står inget

Precis som Mynta 2 skrev så kan man få många olika svar på den frågan, men som hon också skrev så skiljer det ju inte jättemycket mellan de olika siffrorna.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Är det någon som vet om livförsäkringen har ett fallande värde efter sista året som fullförsäkrad? Eller blir den 0 värd direkt? Jag har...
Svar
9
· Visningar
813
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
980
Senast: LiviaFilippa
·
Foder & Strö Hej! Första gången jag eventuellt kommer fodra högdräktigt sto nästa vår. (Näringsbehov har jag koll på. ) Men nu när jag sitter och...
Svar
6
· Visningar
764
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 869
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp