Vadå söta!!!

lille skutt

Trådstartare
Vad annat kan man göra än le när man hittar ett par sådana här istallet en dag! :p
Kattungarna005.jpg

Kattungarna002.jpg

Sv: Vadå söta!!!

Åhhhhh! :love:

Vi har också haft tre små sötingar i stallet i sommar, men nu är de större och 2 st flyttade hemifrån förra veckan. Den som bor kvar laddar dock runt och busar i höpåsarna precis hela tiden!

Underbara! :love: :love:

Har nu på ngt. sätt lyckats att övertala min sambo om att Findus (vår katt) ska få en liten kompis!! :banana:
Tror även att vår 3-åriga dotter kan ha lite med saken att göra då hon varje gång vi är i stallet kommer bärande på alla tre och säger att det nu är dags att åka hem!!! :D

Klok dotter du har :)
Om dom skulle stanna i stallet blir än fler katter när dom blir könsmogna.
Inte många som har så kloka barn vid så ung ålder ;)

Granne

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
616
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
230
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
208
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
466
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama