Vad vet ni om acanthosis nigricans?

rahl

Trådstartare
Vad vet ni om acanthosis nigricans?

Hur upptäckte ni det? Blev hunden botad? Hur? Berätta

Sv: Vad vet ni om acanthosis nigricans?

Är det en tax du har? Jag vet en tax som fick E-vitamin för att bli bättre. Vet inget om dosen eller hur det gick till slut eftersom taxen med familj flyttade strax efter man hade gått igång med behandlingen. Och så var det något med linolsyra eller linolensyra också. Har för mig att den fick någon olja som innehöll någon av dessa eller båda. Minns inte det är något år sedan. Hoppas att detta är till någon hjälp för dig och din hund.

Sv: Vad vet ni om acanthosis nigricans?

Ja det är en tax. Vi ska till vet på tisdag när vi kommer hem från semester.

Tack!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Upptäckte detta i munnen på min snart 5 månaders valp. Det sitter på insidan av underläppen. Någon som sett något liknande förut...
Svar
2
· Visningar
420
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Har 2 hundar med dåliga tänder, de är 14 och 11 år. Vi fixade tänderna i feb i år och de är redan lika mycket tandsten igen och några...
2
Svar
27
· Visningar
2 082
Senast: Lisen82
·
Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 156
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025