Comfort
Trådstartare
Igår köpte jag hem en orkidé och nu skulle ja sätta upp den i fönstret. Precis när jag skulle sticka ner handen ser jag i ögonvrån nånting hänga från den, cirkus 5 cm frn min hand. Det var en äcklig jävla LIMEGRÖN spindel! typ tre meter mellan ögonen! Minst !
Nä, men dryga 3 cm från ben till ben, och på kroppen hade den några fläckar.
Tilläggas bör att jag har fruktansvärd spindelfobi och får fullständig panik med allt vad det innebär.
jag fick sambon att ta kort på den så jag har bildbevis för att min "importerade blomma hade en dödlig spindel på sig som hade käkat upp oss allihop om jag inte hade slått ihjäl den".
Kan ladda upp den sen.
Men vad kan det ha varit för nån spindel? De genomskilnliga med svarta fläckar man kan se ibland som är fruktansvärda var inget mot denna
Nä, men dryga 3 cm från ben till ben, och på kroppen hade den några fläckar.
Tilläggas bör att jag har fruktansvärd spindelfobi och får fullständig panik med allt vad det innebär.
jag fick sambon att ta kort på den så jag har bildbevis för att min "importerade blomma hade en dödlig spindel på sig som hade käkat upp oss allihop om jag inte hade slått ihjäl den".
Kan ladda upp den sen.
Men vad kan det ha varit för nån spindel? De genomskilnliga med svarta fläckar man kan se ibland som är fruktansvärda var inget mot denna