Vad tycker ni?

replica

Trådstartare
Har suttit och lekt lite i Photoshop inför mitt projektarbete.. Vill veta vad ni tycker om mina bilder. Vill ha alla MÖJLIGA kommentarer.

replica.gif


blue_pic.jpg


CircleofLight.jpg
 
Sv: Vad tycker ni?

dom va jättefina!! =)
gillar den första, med tjejen!! :love:

kram /thea
 
Sv: Vad tycker ni?

*Puttar upp*

Gjort 2 bilder till. Synpunkter, kommentarer, frågor mottages TACKSAMT!

sofia.jpg


Lens_Flare.jpg
 
Sv: Vad tycker ni?

Jävulskt coola. Gillar skarpt den första och absolut inget fel på de andra heller...
Synd man inte själv har ögat för design :cry:
 
Sv: Vad tycker ni?

Tack så mycket! :bow:

Hade inte heller öga för design innan, har dock suttit med detta i 2-3 år nu. SÅ gott som varje dag. SÅ jag har övat upp mig, så kan jag så kan nog du också ;)
 
Sv: Vad tycker ni?

Åh, jättesnygga!
Gillar första bilden mest!

Inte för att vara besserwisser men på bilden med brad pitt (visst är det han?) har du skrivit "you'r", det stavas "you're" med e på slutet.
 
Sv: Vad tycker ni?

Nja, har annat att koncentrera mig på om det gäller jobb. Och är jag behov av en hobby är det nog dags att skaffa en som inte har med datorer att göra ;). Gör du hemsidor också? Grafiken klarar du ju av iallafall. I såna behöver jag nog en site sen till företaget ;).

Vilse hälsar att de var skit häftiga.
 
Sv: Vad tycker ni?

Edit: Äsch, Cruella hade redan kommenterat det.
Annars var det väl bra. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vad tycker ni?

Häftiga bilder. :) Riktigt snyggt.
Men vad ska de vara till?

Jag tycker hemskt illa om animerade bilder när det gäller t.ex. webbgrafik. :crazy: Så jag skulle inte uppskatta bild nummer 1 på en hemsida. Men det är väl en smaksak. På bild 2 tycker jag förresten att det är svårt att se texten och sådant brukar också irritera mig. :p

Annars tycker jag att alla bilderna var snygga! =D
 
Sv: Vad tycker ni?

Joo, märkte det efteråt. Gjorde den på 5-10 mintuer till min syster. (Hade tråkigt) :smirk:
 
Sv: Vad tycker ni?

Mjorrå.. Mitt projektarbete handlar just om hemsidor.. ;) Bilderna jag har gjort här är egentligen itne till något utan emr en övnings grej..
 
Sv: Vad tycker ni?

Bilderna jag ahr gjort här är egentligen itne till något alls. Utan de är en mer övnings grej. Bild nr 1 använder jag dock som en "sig" (=signature) på ett forum.

Och tack!! :bow: :bump:
 
Sv: Vad tycker ni?

Snygga!! :bow: Så där bra funkar inte photo-shop hemma hos mig :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har konstaterat att min azozdator är alldeles för tung och bökig att bära runt på till skolan. Behöver något smidigare, men vad? Vill...
Svar
17
· Visningar
733
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp