Vad tycker ni om boken?

N

Nelson

Igår satt jag och smålästa lite framo tillbaka på olika kapitel i boke "Problemhäst och hästproblem
tyckte det han skrev om isstadighet var bra m.m.

vad tycker ni som läst boken?

*nyfiken*

Sv: Vad tycker ni om boken?

är det boken där han rekommenderar att man ska sätta in en planka med spikar genom i boxen hos en krubbitare? om vi tänker på samma bok så kan jag hålla med om att gubben egentligen hade en bra syn på hästhantering, men när det kom inlägg som denna så blev man ju rent utsagt förbannad!

Jag tycker att han är helt sinnessjuk!! Verkar inte ha något intresse av att få fram hållbara hästar för framtiden utan det ska vara "snabba resultat".
Håller på å läsa den nu (lånat av dig norpan ;) och jag känner inte minsta lust att läsa klart den.
Blä!!

Jag har läst den. Tyckte den lämnade "besk eftersmak" . Jag tror inte hans lösningar funkar på alla hästar direkt. En del saker är rätt farliga för ryttaren att testa också. Men jag minns inte exakt vad som stod, det var ett tag sen jag läste den.

om det är den jag tror så är det den sämsta bok jag läst.
Och han som har skrivit den verkar totalt inkompitent

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
85
Senast: Badger
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: MiniLi
·
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: trazel
·
Hästvård Hej! Funderade lite på hur ni ser på träning för en häst efter en skada? Då tänker jag främst icke-traumatiska skador utan snarare...
2
Svar
21
· Visningar
1 746
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår